lørdag 5. juni 2010

Muntlig eksamen og bursdagsfest

Igår dro jeg te skolen i håp om å komme opp i muntlig da, å være helt ferdig med vgs te tirsdag, men dengang da.. Bare flesteparten i idrettsklassene kom opp i muntlig.. Så det syns jeg var veldig kjedelig.. Men .. Da er det bare å håpe på at jeg IKKE kommer opp i kjemi te tirsdag(noe jeg helt garantert gjør... men det er lov til å håpe!). Så igår blei det isteden en del kjøring rundt i bilen min :D Nye sommerdekk fikk Ole ordna til meg på Torsdag også - godt det! De som var på hadde visst stått på i heile 8 år oO Noe som er veeeldig lenge! Men nå har jeg noen som bare er noen dager gamle. Eivind var også innom igår etter jobb. Da hadde han jobba i heile 12 timer oO Noe som er litt VEL mye syns jeg men.. Satt bare og glodde på tv, og sovna nesten i sofaen begge to - helt til vi henta mamma og ei venninne av ho i Lunde, da fikk jeg prøve BMWen te Eivind :D Morro-men skikkelig uvant igjen x) Tror han var litt nervøs da jeg sku kjøre, men det gikk jo fint ;)
Idag har jeg ikke gjort så mye, vært nedpå butikken og kjøpt mat, og alkohol til i kveld! Skal nemlig feire Mailiss og Stines 18 års dag - det blir nok morro, og MASSE mennesker! Sånt liker man!
Nå har jeg akkurat retta håret mitt, går rundt med skoa, så jeg ska venne meg te de, sjekke om jeg trenger å plastre beina mine noe meir og sånn :P Ikke morro med gnagsår !! Derfor er Compeed plaster min gode venn - selv om de er litt dyre... Det store spørsmålet nå, er hva jeg skal ha på meg!? Men har heldigvis 2 timer på å bestemme meg, så jeg får lage meg noe mat og slappe litt av først - kanskje åpne en cider eller 2... ;) Har endel cider etter Sverigeturen fant jeg ut nå.. Men de er bare på 2,25% men.. Nesten brus :)! Må lade opp kameraet mitt også, så kommer jeg nok med en oppdatering i morra ;)
Snakkes & PARTY ON! :D
Let's dance our feet of
(weheartit.com)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!