søndag 13. juni 2010

Fisketur!

Idag har jeg igrunn ikke gjort så altfor masse, hadde en liten ringerunde tidligere - så forhåpentligvis har jeg og Eivind noe å se på i Drammen til tirsdag! Håper så på å få ordna meg leilighet/hybel der før jeg drar nordover! Hvis ikke blir det stress, og mest sannsynlig minst et år på studentsamskipnaden isteden.. Men så lenge jeg har et sted å bo så går det greit! :)
Etterpå tok jeg med kameraet ut i hagan og tok noen bilder, før det blei en liten tur med ei masen bikkje med løpetid, møtte ikke på noen hannbikkjer heldigvis, alltid stress når Bonnie(generelt bikkjer) har løpetid... Bra jeg klarer å holde ho igjen :P!
Artige blomsten som var i blomsterbedet heime - Nesten samme form som et hjerte i den vinkelen!?

Etterpå det så dro jeg oppover te Eivind en tur, hvor det blei litt nybaka kringle som Karianne hadde baka(nam!). Før vi tok turen oppover mot Fiskelaus for å prøve lykken ;) Jeg har jo som vanlig ikke den største tålmodigheten, så etter en god halvtime uten særlig napp tok jeg heller med meg kameraet mitt.. Og da tok det ikke lange tida før Eivind fikk en fin ørret, ca 400 g målte han den til da vi kom heim! Alltids morro å få fisk(som du kan se av smilet hans
♥).

Snåle gutten min var fornøyd med fangsten ;)

Fine blomster - veldig fornøyd med det bildet her! :)

Får vel snart legge meg jeg da, er avslutning på skolen i morra kveld, så må leite opp bunadsskoa mine også.. Har litt lyst til å ta meg en liten bytur i morra også. Handle litt småting før jeg ska nordover ;p
Så vi snakkes ! :)

2 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder! ha en flott sommer Therese og grattis med god karakter på muntligen!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Miriam ^^
    Du må også ha en flott sommer! :D

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!