søndag 13. juni 2010

Muntlig eksamen :D


Utrolig men sant, jeg fikk 6'er på muntlig eksamen i historie :o! Og er selvfølgelig kjempe fornøyd - kunne ikke gått bedre! Må også si at det var en kjempe fin slutt på 13 års skolegang. Kullet i -91 er nemlig de første som har gått 13 år på skolen på rad, med 10 år på grunnskolen og 3 fullførte år på videregående. GODT å være ferdig!
Så nå er det endelig sommerferie! :) Ikke det at været her tilsier at det er sommer enda.. Var fint vær i et par uker før muntlig eksamen, mens nå er det 12 grader og regn, eller i det minste overskya. Håpe været bedrer seg sjukt snart! Jeg vil ha SOMMER! Er meldt fint vær her te uka, men vi reiser nordover da, så hadde vært typisk om vi får skit vær oppe i nord...
Fredagskvelden så var det sommerfest hos Andreas - veldig morro! Masse feststemte mennesker, og en koslig kveld - selv om været var skitdårlig. Så holdt vi oss heller inne for det meste. Selv om det var jo noen som måtte ut, og prøve badebassenget, KALDT sier jeg da.. Ihvertfall med tanke på at klea demses da blei klissblaute :P Bilder ligger på facebook for de som kjenner meg der ;) Orker ikke legge de ut her nå!
Idag har jeg planer om å ringe rundt på leiligheter, tirsdag er einaste dagen jeg har mulighet te å dra te Drammen for å se på leiligheter, og håper så på at jeg finner noe jeg kan se på, hvis ikke får jeg heller satse på at jeg får bo i studentsamskipnaden i Buskerud, på det Moov In bygget. Selv om romma er bittesmå, og ikke noe spesielt billige, så er det jo bedre enn ingenting ;) Pendle fra Ulefoss til Drammen er litt vel langt!
Men.. Jeg får heller skrive innlegg seinere eller noe.
Snakkes!

4 kommentarer:

  1. hei
    jeg har muntlig eksamen imorgen
    har samma tema imperialismens tidsalder

    kunne du sende meg noe notater ?

    :)

    SvarSlett
  2. som et innlegg :)

    SvarSlett
  3. Har du lyst til å sende den til meg også?=)

    SvarSlett
  4. Sorry altså, men det gjør jeg ikke :P
    Dere får skrive sjøl, når jeg brukte evig lang tid på å finne info og få satt det sammens, så får dere gjøre det også! :)

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!