tirsdag 1. juni 2010

Effektiv dag

Hei! Idag må jeg si at jeg syns jeg har vært veldig flink (stolt!). Sto opp i halv 8 tida, og kjørte mamma på jobb. Etter det lå jeg og Bonnie og slappa av i en halvtime, før vi kom oss ut av huset. Sola skinte og var varmt ute(30 grader i sola kl 9 på morran, 1.juni ekke ille det). Gikk innover Tvara, og på tilbakeveien fikk Bonnie avkjølt seg skikkelig! Var ute i nesten halvannen time - godt det :) Da vi kom heim igjen, satte jeg meg på veranda trappa med avisa, også dukker bikkja opp... Helt jordete.. Etter å ha rulla på en jordflekk - Argh altså... Ho som akkurat hadde dukka seg! Så da blei det rett inn i dusjen og såpa ho inn og greier. Litt fornærma Bonnie, og en fornøyd Therese var det etterpå!
Ellers har jeg også satt på en klesvask, tatt ned det som er på snora fra før av, rydda i buksene mine i skapet, og vært hos frisøren!

Apropo buksene, så var det en altfor stor haug med bukser/knebukser/shorts/skjørt som ikke passa...


Så nå ska jeg få hengt opp klesvasken, og deretter starte smått på middagen! En ting til - idag har jeg vært litt sunn ihvertfall, kun knekkebrød med ost eller kremost - det er jo veldig godt!:D
Seinere i kveld kommer også Eivind innom med den nye bilen sin! Det blir artig å se, han har kjøpt seg en BMW 3-serier -02 modell - BMW er så fine biler atte fyy!! Jeg skal ha BMW engang, bare ikke akkurat nå, de er litt dyre ....
-Snakkes!!

Sånn er jeg på håret nå, så veit dere det ;)

1 kommentar:

Skriv noe morsomt og/eller fint da!