søndag 20. juni 2010

På farta

Idag blir det bare et raskt "kjedelig" innlegg uten bilder. For jeg er nemlig på farta her. Sitter på dataen te farmor i turklær(utebukse, stillongs, og fleecejakke må til i ruskeværet her oppe.) Vi ska nemlig en tur opp til Melkevannet, og hytta som Samuel(oldefaren min) bygde der. Det er selvfølgelig blitt ordna på der i løpet av åra. Et uthus og gjesterom er bygd på, og soverommet er forbedra. Så riktig fint er det blitt der oppe! :) Feira bestefar Gunnar sin 70 års dag for noen år sida der oppe, da lå vi i et telt lengre nedi lyngen. Riktig fin plass er det nemlig.
Været her er ikke på vår side akkurat, her regner det nemlig(opphold akkurat nå, men det starter nok snart igjen..) og er bare 10 grader ute. Herlig sommer her oppe i nord folkens!! Det må jeg virkelig si.. Føler at omtrent hver gang vi har vært her oppe har det som regel vært skitvær. Selv om det faktisk ikke er sånn, har mange bilder hvor vi sitter ute i sola i bare undertøyet(av mangel på badetøy sida vannet er så kaldt). Og myser mot sola. Så fint vær er det her iblant også. Men det er rart med det, er som regel det fæle været man husker best...
MEN.. Nok vær prat. Her har vi bra klær og tørt skift med oss! Så været skal ikke stoppe familien Nymo fra å være ute ;) Så nå er det på med fjellskoa(med GoreTex - så vannet holder seg ute), og regnjakka mi(eller kanskje jeg tar Odd Grenland jakka mi!) så kjører vi et stykke før vi trasker innover mot Melkevannet! :)
Tror det blir et par netter der oppe, men det vet jeg ikke nå. Nok mat har vi ihvertfall med oss ;) Så kommer jeg mest sannsynlig med et innlegg med bilder(om jeg får tid) til Tirsdags kvelden igjen!

Så dere får ha noen fine dager(med sol nedi sør...) så skal jeg kose meg i skitværet! :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!