tirsdag 6. juli 2010

Et halvt år!

Idag har jeg vært sammens med beste gutten, Eivind, i et helt halvt år! Egentlig har det gått veldig fort, syns liksom ikke det har vart sååå lenge.. Men samtidig føles det ut som mye lengre.... Rare greier, men jeg har det ihvertfall veldig bra med han
Hihi - fra 80-talls party i slutten av Januar om jeg husker rett :)
(sorry Eivind :p)

Vel.. Jeg må bare beklage i det siste.. Blogglysta har vært ekstremt liten + at jeg har ikke hatt sånn kjeeeempe god tid heller.. Etter at vi kom heim fra -Nord-Norge(som var natt til Søndag), så har jeg jobba en god del, vært endel med Eivind

Så skal prøve - igjen - å skjerpe meg med den blogginga - når jeg har tid ;)
Så snakkes!!

1 kommentar:

  1. Har det veldig bra med deg også!! <3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!