fredag 16. juli 2010

Drammenstur og gardinvask

Huff - føler jeg er dårlig te å legge ut innlegg på bloggen fortida.. *kremtkremt* MEN - det er jo sommer - så jeg er nok unnskyldt - sier vi.
Igår så var jeg en tur i Drammen, med Oda vennen! Veldig koslig "roadtrip", med MYE latter, som vanlig ;) Jeg glemte selvfølgelig kameraet mitt, typisk. Men Oda huska det! Så her kommer et lite utvalg av bildene Oda tok.

Jeg er trygg sjåfør som ser på kameraet mens jeg kjører :)

Jeg er veldig glad i den lille rød marihøna mi ^^!

Hybelrommet mitt :) Litt av det ihvertfall ^^

Mens på mandag, skulle jeg egentlig stryke gardinene, men ombestemte meg og skylte de litt i badekaret først. Begynte først å lure på om all farge skulle forsvinne oO! Men det gjorde heldigvis ikke det når de tørka :) Men rart i at jeg lurte, bare se på vannet da!

Idag har jeg allerede vaska i barnehagen, sett på den Sherlock Holmes filmen, og nå ska jeg snart pakke litt, før jeg stikker ned på kiosken. Må pakke litt for stikker nemlig på hytta en tur i helga etter jobb :) Så er ikke der oppe før i 11 tida i kveld, men kan jo sove lenge i morra! Og det blir godt - for jeg har igrunn sovi litt lite den uka her... Så da er hytta greit :) Håper på fint vær i helga, selv om værmeldinga virker litt usikker... Men håpe er jo lov! Men nå får jeg pakke, så jeg rekker jobb, og slipper å dra på hytta uten klær :P
Så snakkes! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!