mandag 12. juli 2010

Sol!


Idag blei det ikke så mye vasking i barnehagen - var bare en avdeling, og kun 9 unger til sammens, noen store og noen små!
Så da blei det tidlig heim, var på butikken for mamma, og har i tillegg også steika meg litt i sola, og varmt var det!! Så derfor tok jeg meg en liten pause i skyggen nå :)
Men som du ser av webcammet så er det ganske så lyst i skyggen også - jeg er ikke så bleik altså! Heldigvis ;) Nå har jeg ikke det beste kvaliteten på webcammet mitt heller men... Pyttpytt!
Nå tenker jeg at jeg legger meg ned og steiker ryggen litte grann, før jeg hopper i dusjen! I kveld skal jeg nemlig te Eivind en liten tur - og feire bursdagen hans^^ Så da blir det grilling med nesten heile familien hans - jippi !? Problemet mitt er som vanlig hva jeg ska ha på meg.. Er faktisk veldig vanskelig å finne ut av iblant! Men - noe finner jeg nok på - håper jeg - klær har jeg ihvertfall ;)

Hade!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!