tirsdag 13. juli 2010

Innkjøp til hybeln

Idag(etter vasking og arbeidsmøte) så dro jeg og mamma en liten tur te byen, hovedsaken var å handle inn gardiner og oppheng til hybeln min. Valget falt på noen grønne gardiner, som - ihvertfall jeg- syns hadde en veldig fin farge! Fant også et deilig pledd, og ellers noen småting jeg vil ha der. Så nå venter jeg bare på ikea turen vi skal ha engang før skolen starter. Må nesten ha ei seng, og ei hylle(eller to), skrivebord, en stol, og ei lampe eller to :) Gleder meg masse nå til å flytte! Ser for meg akkurat åssen jeg skal ha rommet, og er spent på hvordan skolen er! Har jo ikke kommet inn riktig enda, men er ganske så sikker på at jeg skal komme inn. Karakterene mine er ikke såå dårlige! Så satser på det - bare å sitte foran datan 20.Juli da! Og svare på opptaket *håpehåpe*.
Så til Torsdag ska jeg og Oda ta en Drammens tur, håper jeg finner fram uten GPS denna gangen da - fant veien UT av Drammen fint uten, men meg med min GODE retningssans.... Jaja - Oda er meir kjent i byen der enn det jeg er! Da skal vi ihvertfall være Handywomen og sette opp gardinstanga - og bære inn en haug med ting som jeg har liggans klart til å ta med bortover :)

Teppe fra Home & Cottage 129 ,-

Sparebøsse, som man ikke får opp uten å ødelegge - Fra Nille 19,90 ,-

Og gardiner fra KID - 50% avslag i prisen, men blei litt over 400 ,- for 4 stk(2 vinduer på hybelen) - Skal ta med kameraet mitt og ta noen bilder av hybelen til Torsdag - selv om det er ikke så mye der nå enda men.. Hjelper seg!

Men, nå ska jeg sette på en episode av Privat Praksis(henger litt etter nå..), også er det natta for meg. Skal både vaske og jobbe i kiosken i morra - og håper på at det blir filmkveld med Eivind etterpå ^^
Så nattifnatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!