torsdag 22. juli 2010

Drammen!

Igår kom jeg heim etter en tur til Drammen med jentene mine - Marte og Oda ! Morromorro! Tok en roadtrip sammens, og vasa mye hele tida! Så og si. Var ihvertfall ikke mange stille øyeblikk, utenom noen dagen derpå, og når ingen visste hvor vi skulle spise. Notodden eller Kongsberg? -Stillhet. Komisk.
Vi vasa rundt på hybelen, koste oss med skravling og et par øl, før vi til slutt fikk ordna oss litt og dratt "ut på byen". Satt på Pigen og koste oss med noen øl, og lasagne. Der blei vi sittans og skravle og le før vi gikk videre. Var inne på en pub/bar i et par timer etter det, spilte biljard, snakket med nye mennesker, og tok et par øl til der :) Deretter blei det en natt på gulvet på hybelen. Men søvn blei det lite av. La oss ikke helt før i 6 tida, og jeg var lysvåken i 9 tida. Ikke rart i siden jeg har ikke gardiner der enda.. Og markisene dekker ikke vindua heilt akkurat.
Gleder meg til å få satt opp alt der, og ikke minst fått kjøpt meg seng!! Veldig viktig møblement på et soverom. - Vel ihvertfall. Så dro vi fra hybeln i sånn 1-halv 2 tida. Først og fremst for å finne oss noe å spise, i tillegg til at sola begynte å komme fram. Satt LENGE på samme benken på Torget da. Gadd ikke gå opp på hybelen, så satt og hørte på(for vi kunne ikke se det fra benken) et sånn p4 sommershow. Masse grei musikk der. I tillegg kom det stadig vekk noen Oda kjenner forbi, så jeg og Marte satt og halvveis sov, mens Oda skravla og blåste såpebobler på random folk som kom forbi. Og i halv 6 tida kom vi oss endelig ut av byen. Så i 8 tida var jeg heime, og godt var det også i grunn. Men jentene mine MÅ komme å besøke meg i Drammen - enkelt å greit! Jeg skal jo trossalt bo der i 4 år, om skolen går bra. Og sånne dager med bestevennene mine er alltids koslig - og ikke minst VELDIG morroe - for vi er skravlete!
Legger til noen bilder nå, så dere kan se litt av hva vi gjorde ;)

Akkurat kommet oss avgårde fra Hørte, WoopWoop!

Søteste jentene mine i Drammen, utafor hybelen min :)

Gode drinker på Pigens - litt dyre men... Vi bor jo i Norge så..

Jentene mine er de beste !

Men nå stikker jeg fra min data for dagen. Eller fra bloggen da. Venter igrunn bare på at Eivind skal komme. Vi skal nemlig på Tusenfryd i morra! Gleder meg til det jeg :D Skal ha med oss Hannah og bestevenninna henners Julie Betina også da. Men blir morro - for jeg elsker berg og dalbaner som snurrer og har skikkelig stor fart - HYYYL :D
Så lader opp det lille kameraet mitt opp til i morra nå(Eivind veit ikke om det..). Så bilder skal bli knipset!
Men snakkes - Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!