torsdag 29. juli 2010

Bytur - igjen

Idag har mesteparten av dagen blitt brukt på jobb, sto som sagt 7 timer i kiosken, og spesielt de 2 siste timene var gørr kjedelige... Bare noen få innom, og ingen jeg kjente å kunne snakke med... Men, sånn er det å jobbe i kiosken - enkelt å greit.
Etter jobb så dro jeg rett heim å åt, før jeg og Stine tok oss en liten bytur! Veldig koslig, og var ikke et sekund omtrent(utenom om når en av oss var inne på et prøverom) som vi ikke skravla. Er lenge sida jeg har vært med Stine nå, men vi fikk neesten prata nok for den tida vi ikka har vært sammens - er alltids mer man kan si :)! Koslig på bytur med deg idag Stine vennen!
Og som vanlig er, så må jeg jo legge ut noen bilder av hva jeg har kjøpt. Jeg fikk nemlig lønning idag, og.. når jeg først er på et senter, og har nok penger.. Så er det vanskelig å la være å handle noe jeg har veldig lyst på!*angelface*
Olajakke fra Kappahl(?) 349,- på salg, 3 par øredobber fra Glitter 100,-(salg), to søte spenner fra Glitter 29,- , fargeblyanter fra Søstrene Grenes 38,- og ny vippetang fra H&M 29,- (i tillegg til to svarte tights fra H&M 79,50,- per stk.)

Og en svart skinnveske fra den veskebutikken på Herkules(husker ikke hva den heter..) til 99,- Så jeg kanke si at jeg brukte såå mye penger idag :) Det jeg er desidert mest fornøyd med er jakka, og veska. Begge deler har jeg hatt lyst på lenge!

Og en siste ting, før jeg setter på en av de 4 skrekkfilmene jeg kjøpte på Nordbysenteret(til 10 SEK stykket altså 35 norske kroner te sammens).

Jeg fikk min Gorillapod idag :D Altså et stativ, til å feste kameraet mitt på, enten det store eller det lille, som jeg kan stille hvor jeg vil, den kan settes fast i en stol, eller bare stå på bordet - veldig kjekt! :) Så det einaste jeg mangler nå er en fjernkontroll til kameraet.. Men tror ikke jeg kjøper meg det med det første. Det stativet er veldig kjekt, for det betyr at jeg da kan ta bilder av ting, mens kameraet står absolutt heelt stille, ikke like lett å ta bilder av ting i mørket uten at de blir skurrete om jeg holder deg selv. Sjøl om kanskje jeg syns jeg står stille, så skal det ikke mye til før det merkes på bildet etterpå!

Så det her er første prøve bildet med det nye stativet :D!

Så med det så sier jeg god kveld til alle(eller de få?) leserne mine som er inne, og setter meg godt til rette i sofaen med en artig grøsser ;) (hvem film er fortsatt uvisst).
GOD KVELD!

Q: Har noen av dere gjort noen bra salg innkjøp i butikker i det siste?

1 kommentar:

  1. Takk for en kjempe fin bytur i dag! :D Glad i deg, snupp <3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!