tirsdag 20. juli 2010

Hyttetur


I helga har jeg vært på hytta, dro seeeint fredagskvelden, sida jeg jobba heilt til halv 10, og kunne vært lengre, sida travet varte heilt til kl 10.. Men kom oss opp etterhvert! Bestemor og bestefar dro tidligere, og var allerede på hytta da vi kom. Så da satt vi og skravla heilt til 3 tida før vi kom oss i seng. Men da blei det også sein frokost(ihvertfall for Nymo-jentene, som alle 4 er like treige om morran). Dagene har for det meste gått til avslapping, og noen turer langs vannet :) Alltid greit på hyttetur. Og av en merkelig grunn, så eter jeg alltid mer når jeg er der også... Kan ha noe med at vi er ute mesteparten av dagen også selvfølgelig. Orker ikke skrive i detaljer hva vi har gjort - legger heller ut noen av de første bildene - kanskje det kommer fleire etterhvert :)
Hytta :)
Fossen - og tørrlagt mangemange meter nedover, ikke fint når de tapper så mye..

Nesvatn! Fint selv om det er nedtappa - ENDA finere når det ikke er nedtappa :)!!

Søte Bonnie, som satt så fint midt i veien ^^

Min søtesøte lillesøster - som fikler med mitt gamle kamera ;)

Noen som veit hva slags insekt det er som er på Geiteramsen?

Så nå må jeg legge meg! I morra skal nemlig jeg, Marte og Oda Amalie på Drammenstur! blir koos ^^ Skal kose oss, og jeg skal ihvertfall prøve å bli bedre kjent i Drammen! Jeg svarte forresten å skoleinntaket idag, fikk beskjed tidligere - veldig godt igrunn. Og som jeg trodde, så fikk jeg tilbud på 1. valget mitt! Nemlig grunnskolelærer 5.-10. klasse, ved Høyskolen i Buskerud, avd.Drammen. Gleder meg masse til skolestart allerede - og det er vel en bra ting!? :D
Så nå får jeg legge meg :) Nattifnatt peeps!

Q: Noen andre som faktisk gleder seg te skolen starter igjen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!