onsdag 28. juli 2010

28.Juli 2010

Treeeig med å oppdatere fortida - men orker aldri å sette meg ned og skrive alt jeg har gjort i det siste. Bare tanken på det å oppdatere her er til tider ett ork. Det er SOMMER og jeg har faktisk hatt litt ferie!(Fantaastisk).
Så.. En RASK oppdatering kan (de få) som følger med på bloggen min få ;) På fredag så var Eivind, jeg, Hannah og Julie Betina(bestevenninna te Hannah) en tur i Tusenfryd. Jentene kosa seg masse, og blei dauslitne på slutten av dagen. Mens jeg og Eivind tok det meir med ro - utenom at vi tok Speedmonster 3 ganger da - det er morro å ta de raske ;) Og desidert fortast å sitte bak - mindre kø også :P Etterpå så tok vi oss en tur te Oslo, åt på peppes i karl johan, før vi tok en spasertur te slottet og tebake(og jeg rakk innom noen butikker...) Tenkte å ta en tur til Operaen også, men.. Da var jentene blitt så slitne(og litt små sutrete) så vi kjørte heller heimover - blei en lang - og koslig dag :)
Så jobba jeg i helga - både lørdag og søndag - slitsomt... Men mandag så dro jeg og Eivind til Gøteborg :D Jeg sov en god del av veien til Gøteborg jeg da - blir så trøtt av å bare sitte på i bil.. Så er litt dårlig selskap over lengre perioder da... Gikk en tur rundt i Liseberg - blei bare to berg og dalbaner på oss - men var jo så jæææskla lange køer.. 45 min kø på Kanonen(som vi tok), vurderte å ta Balder også, men der var køen over en time lang - og deet orka vi(jeg) ikke :P Så blei en halvtime i kø til Lisebergbanen isteden - morro den å - lengre tur enn de andre ihvertfall! Deretter ville vi vinne ihvertfall en 2kg Toblerone - og på andre forsøket mitt(40 SEK til sammens) så vant jeg oO Rett etterpå prøvde Eivind to ganger på noen andre tall, også vant han også - Morro med flaks :D Så da hadde vi med oss 4 kg sjokolade heim - blei ikke no sjokolade handling på båten da! Deretter blei det en (dyr) middag på Kællekrogen eller noe - laksefilet og noe annet greier - Godt! Sov på Spar Majorna hotell, fikk med parkering sto det, men der var parkeringa stappefull når vi kom fra Liseberg, så måtte betale for noen timer på en parkering ute - og håpe på at ingen prøvde på innbrudd i bilen, men bilen sto dagen etter - urørt!
Tirsdagen så dro vi først inn til Nordby senteret og handla litt ;) Før vi vasa rundt i Strømstad, føre båten :) Kjempe koslig tur med gutten min
Så idag har jeg slappa av for det meste. Var i byen en tur, handla inn en 32" tommers flatskjerm til hybeln - håper det blir bra ;p og selvfølgelig innom Herkules en tur ;p
Her er det jeg kjøpte - eller mesteparten av det :P

Kjole fra LMC - 30% så 419,-
Og nye sko fra skopunktet - må ha gnagsår plaster om jeg skal bruke de først - auau :P

Nye gladiatorsko fra "skopunktet" på Nordby senteret - siden de forrige detter fra hverandre..

En topp fra only 80,-(Cassels på Nordby senteret) og en topp fra Gina Tricot 29,-

2 topper fra Cubus - 149,- for to. Og en pakke armbånd fra Gina Tricot - 39,-

Og i kveld så kom Eivind, kosa oss med reker på verandaen, og en Irene Huss film etterpå :) Godt å bare slappe av heime også!
Men nå må jeg sove - skal opp i 8 tida i morra - SEINAST! For å jobbe fra 9-16 Juuhuu..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!