tirsdag 4. januar 2011

Happy New Year! 2011

Hei! Da var det plutselig blitt over ei uke sida jeg har oppdatert her (wops) og vi er inne i et nytt år!

Romjula blei forholdsvis rolig fra min del, var maasse med Eivind, og kun ute 2.juledag :) Rett og slett slappa max av - i tillegg til at jeg som vanlig har klart å bli forkjøla(skylder på for kaldt vær!). Det er rett og slett veldig typisk meg i jula. Vært sjuk/småsjuk de siste 3 juleferiane ihvertfall, men sånn er det å bo i Norge.
Nyttårsaften ble feira på hytta med Eivind, veldig koslig med bare oss to! Og kosa vårs med taco, sjokolade is(ehm.. smelta is vel og merke), og sjokolade :D Siden scart-kabeln plutselig var borte fra hytta, så blei det dårlig med tv-titting. Isteden spilte vi 10 000, yatzy, uno og junior-scrabble. Jeg vant yatzyen og uno, mens Eivind vant 10 000 og scrabble. Neste gang vi har "spillkveld" så får vi velge et siste spill, så vi får ein vinner! Etter å ha strevd med å holde vårs våkne fram til klokka 12, så gikk vi ut for å fyre opp det lille av fyrverkeri vi hadde kjøpt(en iCake boks faktisk). Men det viste seg å ikke være så lett, for ute var det ganske(les: veldig) vindfullt. Etter å ha gitt opp å få tent stjerneskudda, og prøvd ei god stund å få tent på boksen, så blussa det plutselig opp. Hele greiene gikk veldig fort. Så fokusen på bildet blei ikke akkurat så bra, men blei nå litt fornøyd fordetom :)


Nå sitter jeg i Drammen, ganske så irritert på skolen. Semesterplanen er ikke helt klar enda, og fikk epost fra naturfaglærern kvart over 9(!!) om at det ikke er noen naturfagsforelesninger før 14. Det betyr at jeg da ikke har noen forelesninger før fredag, og da kunne jeg jo heller vært heime lengre... Men det er jeg ikke.
Likavel så blir dagene plutselig fylt opp. I morra så SKAL jeg starte å trene igjen(noe som betyr at jeg burde sove nå..), også tar jeg turen til Ida Beate og Bjørn Erik, for å lage og spise god mat, og spille kort(må jo vise at jentene er best!). Onsdag ska jeg prøve å trene litt igjen, om jeg ikke er for støl.. Også håper jeg på å ta turen inn te Skien, til Eivind! Torsdag så må jeg tilbake til Drammen igjen, og da kommer Mari en tur med nye gitaren sin, så blir nok endel skravling og sladder da(i tillegg til gitarspilling selvfølgelig!). Selv om jeg var VELDIG frustrert på lærern for 2-3 timer sida, så løste det seg veldig fort. Plutselig blir dagene fylt opp, glad jeg har gode venner og en kjæreste som vil ha besøk :)
Men nå ska jeg gå å pusse tenna, fylle opp vannflaska mi, og deretter hive meg under dyna.
Nattifnatt peeps!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!