torsdag 27. januar 2011

Day 22

Day 22 - A picture of something you wish you were better at.

Det er flere ting. Skulle ønske jeg var flinkere til å synge, tegne, spille gitar og å spille håndball. Så hvem av de.. Hmm.. 
Vel for denne gangen så velger jeg nok å tegne, siden det er det jeg har bilder av. Altså egne tegninger.

Jeg liker kjempe godt å tegne, og til tider så får jeg sånne "kick" og tegner veldig veldig masse på ei lita periode, før det detter litt ned igjen. Dette her er en tegning som jeg tegna for litt over et år siden. Jeg er igrunn ganske fornøyd med den, det jeg ikker er så fornøyd med er at alt blir kun 2D, jeg får det liksom ikke til å se levende ut.. Men øvelse gjør mester - ikke sant? ;)

2 kommentarer:

  1. Thats right! :) syntes forøvrig den var veldig søt :)

    SvarSlett
  2. Takk Ingrid :) Tenkte jeg sku fornye tegnesakene mine nå, og sette ordentlig igang igjen :P

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!