torsdag 6. januar 2011

Day 1.

Day 01 - A picture of you and fifteen facts.

1. Jeg heter Therese.
2. Jeg ble født 4. oktober 1991, kl 13.07.
3. Jeg har et rart øye(halvt blått, halvt grønn/brunt).
4. Min store hobby er fotografi.
5. Jeg bor på hybel i et bokollektiv i Drammen.
6. Og vil bli lærer når jeg blir stor :) (Går altså på Høgskolen i Buskerud avd. Drammen, Grunnskolelærerutdanningen 5.-10.).
7. Jeg kommer fra Ulefoss i Telemark.
8. Jeg har vært sammens med Eivind i et år idag :D 
9. Jeg er en veldig utadvendt person.
10. Mange vil si at jeg er en rar person.
11. Det går aldri en dag uten at jeg smiler, uansett hvor tung dagen er.
12. Jeg har noen veldig gode venner, som jeg kan snakke om ALT med!
13. Musikk er noe jeg absolutt ikke kan leve uten
14. Jeg er også ganske kreativ av meg(jeg liker å lage ting, srapping, tegning, hekling, strikking...).
15. Og til slutt, så er jeg en ganske "last minute" person, og siden jeg aldri lærer så blir jeg veldig fort stressa!

Ikke bare bare å finne på 15 fakta setninger igrunn, men det gikk ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!