onsdag 26. januar 2011

Day 21

Day 21 - A picture of something you wish you could forget.

Det er selvfølgelig mer jeg angrer på, enten som jeg har sagt, eller gjort også videre. Men jeg velger å rett og slett droppe denne dagen. Uansett hva jeg hadde valgt, så hadde det nok mest sannsynlig vært med noen andre mennesker inkludert. Og jeg har ikke noe lyst til å støte noen. Det er begrunnelsen for valget mitt. Men jeg kan selvfølgelig legge ut et anna bilde :) Så legger ut et gammalt bilde av meg, fra sommern etter konfirmasjonen min i 2006(Herregud, det er 5 år siden nå..). Da var hele familien på ferie i Lysekil, hvor vi hadde leid en koslig liten leilighet i utkanten :) Var også heldig med været den sommeren, så jeg fikk endel fregner i løpet av sommeren, som du kanskje ser... Forhåpentligvis har jeg foandra meg mye siden den gang. Syns jeg ihvertfall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!