lørdag 8. januar 2011

Avslappa lørdagskveld.

Heihei!
Nå sitter jeg i den nye sofaen te mamma, med en kald tuborg og ser på idrettsgallaen. Dette blir en god og avslappet lørdagskveld, og godt er det! Var hos Eivind igår,  på kvelden åt vi på peppes med Thomas og Lisa. Føre vi dro på kino, The Tourist. Detta var ein bra film som jeg vil anbefale andre å se, spesielt om dere liker Johnny Depp, morsomme kommentarer, action og en overraskende slutt :)!
Etterpå blei det avslapping på hybeln(Get Him To the Greek så jeg på, mens Eivind nærmest sovna)!
Idag dro vi ein tur rundt på Skeidar, Europris, og tilslutt Herkules. Og begge fikk a handla noe ;) Eivind handla seg blant anna teppe og ny(og fin) jakke, mens på meg blei det et par nye sko(50% på Bianco!) og en fin tunika til julebordet neste uke ;) 
Jeg kom meg heim i snøværet, og sitter nå som sagt her og koser meg! Og det ska jeg fortsette med resten av kvelden ;) 


Og til slutt, hva syns dere som er innom om denne 30 days "greia" jeg har starta med? Tilbakemeldinger takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!