tirsdag 11. januar 2011

Gode tider

Hadde fri igår(mandag), og da blei det en tur på Herkules med mamma. Fikk nye carvingski(Head et eller anna), og kjøpte meg deretter en burton jakke! Så nå er jeg ordentlig klar for bakken. Men når det blir veit jeg ikke enda - håper jo på te helga igjen, men det får vi se på om mamma tørr å spenne på seg sine nye carvingski ;)


Nå sitter jeg her på rommet mitt og gjør igrunn ingenting. Burde lese litt matte, men akkurat nå gidder jeg rett og slett ikke. Må si at jeg har vært veldig flink idag(syns jeg ihvertfall), var å trena på Moov med Ida Beate idag - og i tillegg til det så har jeg gått over 13 000 skritt idag! Og det er faktisk et av mine nyttårsforsetter(skal skrive et innlegg om de snart), altså gå minst 10 000 skritt hver dag - uansett! Foreløpig ligger jeg godt ann ;) Gikk litt over 11 000 igår, så da erre bare å fortsette å gå.

Og - dere som er innom her - hadde vært veldig fint om dere kunne trykke på den rosa knappen på sida her! Så kommer jeg inn på blogglisten.net, og deet er jo god motivasjon om jeg kommer på lista der! Syns også de som er innom her kan gi litt mer lyd ifra dere. Nå som jeg har skjerpa meg stort på blogginga også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!