søndag 23. januar 2011

Day 18

Day 18 - A picture of your biggest insecurity

Huff.. Vanskelig.. Har tenkt på det her i hele dag, og finner rett og slett ikke noe bilde som passer.. Alle føler seg jo usikre til tider. Jeg også såklart! Men når man først blir spurt om det.. Så er det utrolig vanskelig! 

Det jeg føler meg mest usikker med, er igrunn meg selv. Jeg liker rett og slett ikke meg selv så veldig godt alltid. Selv om det kanskje virker som at jeg har stor selvtillit, så vil jeg heller kalle det stor selvironi. Jeg syns ikke selv at jeg er noe fin, eller "vakker". Jeg er meg, og det må jeg bare godta. Det usikkerheten oftest går på er jo selvfølgelig(som hos mange andre) utseendet. Kunne vært tynnere der, eller hatt litt mindre nese...osv. Men prøver jo å ikke tenke på det, og folk må godta meg som jeg er :) Både utseendemessig og personligheten min! 
Noe som er veldig godt å ha da - er ekte venner, og en nydelig kjæreste :) De bryr seg ikke om sånt som jeg kanskje er usikker med. Og ser meg som jeg er :D 


Blir et bilde fra weheartit.com idag. Siden jeg syns det passa så godt!(Også var det jo ein veldig fin tatovering!).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!