onsdag 5. januar 2011

Det snør det snør, tiddelibom!

Bildet er tatt igår kveld.

Jeg liker virkelig at det snør ute! Var hos Ida igår ettermiddag/kveld, spiste pizza, også knuste jeg Ida og Bjørn Erik i Sjukamp! Mohahaha. Da jeg sto å venta på Skøyen stasjon, så starta det å snø. Og det har det fortsatt med hele natta og i hele dag! Er så utrolig deilig å gå rundt i snøvær syns jeg. Med god musikk på øret og varme klær, så blir jeg så glad(enda bedre når kameraet mitt er med). Og da er det kjempe godt å bare gå rundt :)
Gikk en god tur langs elva idag også, med god musikk på øret og snøvær så traska jeg rundt i ein time :) Men sida det snødde så idag, så lot jeg være å ta med kameraet, fant ut at det ville bli mest stress om jeg skulle opp og ned med kameraet heile tida.
Nå har jeg eti pytt i panne og egg, uten ketchup ;o Det hadde jeg selvfølgelig glemt å kjøpe... Selv om jeg var på butikken en tur idag også :P Gikk a ned det også :)
Men nå ska jeg slappe av litt, før jeg må sjekke om vaskemaskina er ledig igjen. 9 personer på en vaskemaskin uten kort program er altfor lite... Håpe de i 2.etasje får en egen vaskemaskin igjen snart :P

Snakkaas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!