mandag 24. januar 2011

Aktiv helg!

Den helga som var nå, så har jeg sitti lite stille i forhold te hva jeg pleier. Fredag var den roligste dagen, var heime og slappa for det meste av.
Mens på lørdag starta morroa. I 11 tida kom vi oss avgårde, med Svarstad som mål. Det ble en veldig artig dag. Halv 1 så var vi klare for slalombakken, blei et par runder i starten, før vi måtte spise litt. Og etter det så blei det full fart fram te halv 6. Var kjempe morro å stå på de nye carvingskia mine, og gleder meg allerede te neste gang jeg ska i bakken, sjøl om det foreløpig er ganske så uvisst.
Så her noen bilder fra lørdagen:

 Mamma og Lisbeth i stolheisen.

 Søte jentene klar for sin første slalomtur på lørdagen ;)

 Utsikt fra litt oppi stolheisen.

3 blide jenter/damer ;)

Mens på søndagen så blei det skitur med Eivind, Thomas og Lisa. Tok som vanlig litt tid føre vi kom oss avgårde(vi er litt treige). Men turen blei på Svanstul. Gikk i sånn 20-30 min, med veldig bakglatte ski, føre vi fant ein lysning i skogen vi satte oss i. Her blei det fort lagd et bål, i tillegg til ordning til sitteplasser. Siden vi var ganske så sikre på at ingen hadde kniv, kun Eivind som hadde ei øks med, så blei pølsepinnene spikka med den. Etter å ha eti vårs mette på pølser i brød(med bacon rundt!), så fant selvfølgelig Eivind kniven sin i bunn av sekken - komiske tilstander :P
Gikk litt videre igjen, føre vi snudde siden det begynte å bli mørkt, og vi var litt slitne alle mann. Så var ein fin tur. Og jeg blei definitivt ikke mindre støl av den turen akkurat. 

På vei bort i skogkanten.

Brum holdt utkikk over baconet.

Det nærmeste vi kom at alle smilte, ekke lett når røyken fra bålet dreiv til der vi satt :P

Men nå får jeg vel ordne meg litt, hadde egentlig planer om å komme meg på zumba idag, men den planen gikk duken da jeg våkna kl 9. I tillegg te at leggane mine er meire støle enn igår, sjøl om jeg sku nesten ikke tru det var mulig :P Så om ein time starter jeg på skolen, så får vel gjøre meg klar til det. Kanke dukke opp i stor t-skjorte og pysjbukse :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!