lørdag 22. januar 2011

Day 17

Day 17 - A picture of something that has made a huge impact on your life recently

Ooh.. Det her er virkelig vanskelig.. Har sett på den setninga her fleire ganger idag. Hele ordet "recently" ødelegger helt, for det har ikke skjedd noe spesielt i den siste tida, som jeg da fekk høre måtte være maksimum ein måned sida.. Og det gjør det ekstremt vanskelig... 

Noe som har påvirka meg mye var jo det at pappa døde i en arbeidsulykke for allerede snart to år siden. Men utenom det så er det jo de gode vennene jeg har, og Eivind som har påvirka meg på en veldig god måte. Om man kan si det sånn. Kunne rett og slett ikke klart meg uten de vennene jeg har, eller Eivind. Og selvfølgelig familie spiller også inn, men de vet jeg er der for meg uansett. Og i vennesammenheng, har jeg opplevd drastiske endringer(ikke alltid til det gode). Som også har ført til at jeg vet veldig godt hvem som jeg virkelig kan stole på, og som er der for meg. Så ET bilde blir vanskelig å plukke ut, men .. Jeg får vel prøve.. :P


Og da velger jeg det bildet her :) Med Oda og Marte som sitter bokstavelig talt oppå meg. Dere betyr utrolig mye for meg jentene mine! Er så glad for at jeg har dere jentene mine, begge to ♥(Bildet er fra nyttårsaften 09/10)

2 kommentarer:

  1. Ekte venner og en god kjæreste er gull verdt <3 ... og du fortjener så absolutt begge deler <3
    En ung dame som deg, må jo alle være glad i ;-)
    Du er alltid blid og positiv, selv når ting er vanskelig og urettferdig.
    Du har omtanke for de rundt deg, og du stiller opp for dem som trenger deg.
    Jeg er kjempestolt over å kunne si at jeg tilhører "den eldre garde" av din vennekrets (alder er jo kun et tall, men jeg begynner jo å få et høyt tall etterhvert ;-) )
    Håper du også vet at jeg er her om du trenger meg <3

    Stooor klem fra AnKa

    SvarSlett
  2. Tusen takk Anne Karin :)
    Alder er jo bare et tall, og jeg er glad for at du er min venn du også :D Er alltids koslig å ha noen å snakke med - uansett alder ;)

    Klemklem!

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!