tirsdag 18. januar 2011

Pryd på veggen og smoothie.

Idag blei det plutselig ikke noen forelesning likavel. Lærern var sjuk, han hadde sagt ifra til skolen. Men Hibu er jo ikke så flinke at de klarer å si ifra til oss som møter opp på forelesninga - det er virkelig vanskelig! Så etter en times vasing på skolen så gikk jeg opp igjen på hybeln igjen. Fått ordna endel bilder som jeg framkalte her for nesten to uker sida. Kjøpte noen billige heilt enkle svarte rammer på Ikea - og syns det er vel så fint i forhold til andre dyrere rammer. Så sånn her ser det ut på den hvite veggen på hybeln min nå!


I midten skal det henge tre hjerterammer(med bilder inni), men spikerane jeg hadde her var for små. Skal også ha et bilde jeg fikk av Oda vennen hengt opp et sted her snart, men da må jeg også ha en større spiker. Typisk nok så glemte jeg det forrige helg. PRØVE å huske på det denna gangen da!
"Closeup" av bildekollasjen jeg laga i den store ramma. Ble igrunn veldig fornøyd :) Billigere å kjøpe en stor ramme å velge mange bilder, enn å ha ei ramme for hvert bilde.

Fant også ut at jeg ikke har brukt blendern som jeg kjøpte for "innflyttingspengane" jeg fikk av besteforeldra mine på Heisholt. Forrige uke kjøpte jeg en pakke med fryste bær/frukt fra Eldorado, valgte den med mango, banan og ananas. I tillegg hadde jeg appelsinjuice og litt mango/melon/pasjonsfrukt yoghurt. Alt dette ble hivd i blendern, og lokket satt på. Resultatet ble veldig godt, og allerede (nå) 13:40 ut i håndballkampen(HEIA NORGE). Så er den borte.. Wops. Det sier litt om hvor god den er/var ;)


 Pynta den litt opp med rosa og lilla sugerør :)


Også må jeg jo vise dissa søtesøte glassa jeg bruker til å ha løs te i. Syns det er så upraktisk å ha løs te i poser, og har ikke funni noen fine krukker/glass å ha de i før nå. Disse kjøpte jeg i 4 pk for 29 kr på Ikea, og har lagd en enkel liten lapp til å ha på hvert glass, slik at jeg vet hva som er hvor. Er jo ikke så lett å se forskjell på løs te. En pose med løs te passer akkurat i to slike søte glass. Og det blir så mye lettere å holde styr på ting :)

Men nå får jeg følge med på håndballen istedenfor å sitte å vase!
Snakkes peeps!

2 kommentarer:

  1. Nommen :D
    Digger bildene på veggen vennen <3
    Og gleder meg til å drikke namnamsmoothie med deg neste uke :D

    SvarSlett
  2. Hihi ^^ Ska ha fått opp de andre bildene innen du har kommi vettu ;)
    Det blir braaa :D <3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!