tirsdag 2. mars 2010

Russeklær og ferieslutt.

Nå er vinterferien, og fikk en gooood overraskelse på skolen da russeklærne hadde kommet! Ååå som jeg gleder meg til å bruke de, og bare fikse på buksa! Jeg føler meg som en liten UNGE! Har vel igrunn gleda meg til at tinga skulle komme sida jeg bestilte ferdig og betalte i SEPTEMBER. Noe som er nesten et halvt år sida(litt over faktisk... hmm rart...)!

(Smiler og kooooser med DIGGE hettegensern, jeg elsker den!)

Vel ihvertfall, skal ikke sitte å skravle om det hele innlegget, er vel ikke alle som er like interesserte(eller glade) i russetida og russeklær. Vinterferien tok plutselig slutt nemlig.. Og selv om det bare er 19 dager igjen til påska, så har jeg mistet all motivasjon til skole og ting rundt der med et knips. For nå er det nemlig norsk framføring, norsk sidemåls innlevering(liten men likavel!), matteprøve og sikkert masse mer.. Skulle ikke forundre meg ihvertfall!
Jaja, kan jo fortelle litt om slutten av ferien min da! Ikke at det skjedde så mye spennans, men jeg finner jo som regel på noe ;) Som du veit, så kom farmor og bestefar hit på onsdags ettermiddag/kveld. Og de ble her heeeelt til fredags formiddag(se ironien ved heeeelt takk). Var veldig koslig det, lenge siden jeg har sett de! Men sånn blir det når det er 125 mil i avstand..

(Tulipan i vase, den brakk av resten av buketten, men fremdeles like pen!)

(Stoor(!!!) tulipan bukett, opprinnelig 2 1/2 buketter som er slått sammens, veldig fint!)

På torsdag så skjedde det først ikke så altfor mye, jeg sov vel til litt over 12, og daffa fram til kvart over 5- halv 6. Da fant jeg nemlig ut at jeg ville på kino, og det gikk en i bø bare en time seinere. Hørte først med Eivind, men han kunne ikke... Før jeg ringte til Oda TEMMELIG kjapt, og fikk et svar fra ho(eller mammaen da...) Og da heiv jeg meg inn i bilen(ikke bokstavelig talt, men ikke langt unna.) når klokka var 10 på 6, 40 min fra Ulefoss, forbi lysa ved Årnes og rundt Hørte til Bø... Det gikk akkurat! Vet det høres seint ut, men hadde dere sett været og føret den kvelden hadde dere skjønt meg, engang i grøfta er nok for meg :)
Vel fredag var det bø igjen, og denna gangen med Eivind, også møtte vi Sondre og Marte på pizzafjoset. Åt og skravla før turen gikk videre til Gullbring, og nok en kino. Denna gangen holdt vi ikke ut i meir enn 30 min, og stakk til Sondre og så på alien 2 isteden. Mye morroere!
Lørdag var jeg på jobb i 7 timer, før jeg stakk ut :) Så dermed blei Søndag en maks daffedag - jeg liker sofaen!
Men nå er det seint for småpiker *kremtkremt* så får legge til bildene(ingen innlegg uten!) og hive meg under dyna - sitter nemlig oppå den nå..
NATTIFNATT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!