onsdag 10. mars 2010

Uææ - særemne framføring.

Sitter på skolen, starter ikke før 10 på 10 idag. Så idag blir tida(mesteparten) brukt på å forte meg å lese igjennom særemnet .. Først nå kom plutselig nervene :o Jeg vet jo at det går greit, er ikke noen skumle mennesker som skal høre på meg akkurat! Men likevel så liker jeg ikke å framføre oppgaver jeg har gjort sjøl. Å diskutere i klassa og rope ut min egen mening har jeg derimot ingen problemer med, uansett hvor mange som er til stede. Men med engang jeg skal framføre en oppgave blir det noe heeeeeeelt annet.. Unfortunately.. Så nå sitter jeg her (nesten) aleine i sofaen og stresse leser.. Jaja. Nå får det gå som det går :) Kan mesteparten utenat - så regner med at det skal gå! Håpehåpe..! Vel ønsk meg lykke til :)!
Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!