mandag 15. mars 2010

Mandagstema: Fortid.

Hver Mandag er det et nytt tema på bloggen Mandagstema(som ligger i navnet) hvor man kan lage et innlegg, og skrive litt om ordet, og legge ved et bilde som illustrerer dette ordet. Som denne gangen ble fortid.

Bildet jeg vil komme med denna gangen er gammelt gammelt. Tror jeg er sånn 2-3 år der, og der var hele familien i Oslo. Altså, mamma, meg og pappa. Syns dette er et fint bilde - må bare unnskylde for dårlig kvalitet. Det var tatt med kamera, før jeg fikk speilrefleksen, og før vi fikk skanner. Fortid er et rart ord. Akkurat nå syns jeg det rareste er at pappa ikke får oppleve framtiden, og bare fins i fortiden. Utrolig vondt egentlig.. Er ikke noe som går opp for en med engang. Hvil i fred pappaen min *you're always in my heart*

10 kommentarer:

  1. Vemodig å se dette flotte bildet, når du skriver den sterke teksten til.

    En stor klem fra meg. Turid

    SvarSlett
  2. Underbart foto på din familj .. kvaliten på foton för en del år sedan var ju inte så bra och skannar man in de så blir de som de blir.
    Tiden har sin gång .. min pappa finns inte heller med mig I Tiden.. Sånt är livet.
    Ha de gott/Pialotta

    SvarSlett
  3. Så trist med pappa'n din!
    Koselig bilde av dere. :)

    SvarSlett
  4. Koselig bilde og gode minner fra fortiden. Trist at du har mistet pappa'n din.

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  5. Gode minner, skjønner jeg, men så triste også! fint bilde av en liten familie, skjønner godt at det er et kjært minne for deg! -Margit-

    SvarSlett
  6. Koselig med slike minner:)

    SvarSlett
  7. Et koselig bilde, Therese :) Er så trist at han døde. Han skulle ikke det!! En del av han er med i fortiden gjennom deg :)

    SvarSlett
  8. Så trist å høre om din far.
    Det er koselig at du vil dele minnene med oss.

    Klem

    SvarSlett
  9. Det er så fint med slike minner fra barndommen, spesielt nå som din far ikke lengre lever må det være spesielt godt å ta frem gamle bilder :)

    SvarSlett
  10. Takk for fine kommentarer alle sammen! :)
    Minnene er der, føles fremdeles ut som igår at han forsvant.. Og snart et år siden nå.. Men, livet går videre, og som sagt, minnene er der :)!

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!