torsdag 4. mars 2010

Chill

Jeg overlevde matteprøva!! Woohoo! Ikke at det gikk noe bra da .. Det er ei anna sak.. Heeelt anna!! Vel.. Nok matte for denna uka, på an igjen til mandag med nytt kapittel...

Så idag etter skolen har jeg ikke gjort noenting fornuftig egentlig.. Jeg gikk en liten tur med Bonnie da! Og ... vel.. det var det eneste delvis fornuftige! Burde gjort litt norsk, men gidda ekke her akkurat nå.. Har to fritimer i morra hvor jeg kan sitte å fundere litt :) Ellers så tok jeg ansiktsmaske(Vanskelig å smile når maska tørker!! Morro :P), en laaaaang varm dusj(med ei bikkje pipans utafor, weee..) Og sett på tv.

Som sagt, veldig vanskelig å smile - ser bare heilt gal ut xD!

Spilte litt ps1 også, Parappa the rapper som var det første spellet jeg fikk da jeg fekk ps1 i 2.klasse. Litt morro, men selvfølgelig er plata heilt herpa, og etter 3. nivå(selger frosken - om noen husker det) så gikk hele spillet til start igjen.. ARGH! De morsomme nivåa kom jeg ikke til.. Og jeg prøvde 3 ganger! Men neeida.... får prøve igjen seinere :P
Nå erre Torsdagskveld fra Nydalen, og deretter BURDE(en annen sak om jeg faktisk gjør det) hoppe til køys. Så vi snakkas ;)

Q: Noen som har gamle ps1 spill - eller husker "Parappa The Rapper?"

1 kommentar:

  1. Heeei vennen ^^
    jeg har ps1! :D
    Og de spilla jeg husker at jeg hadde/har er need for speed 2, Crash Bandicoot 2, og Tekken 2 :P
    Husker ikke alee helt :/

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!