torsdag 18. mars 2010

Stress stress og atter stress..

Nå fortida så føler jeg at jeg stresser hele tida.. Og det minsker ikke med det første akkurat! Igrunn er det ikke sååå mye å stresse for akkurat nå eegentlig.. Eller.. Jeg har 2 prøver til neste uke.. Men så kommer det jobb, og historie innlevering(til etter påska, men kjekt å bli ferdig), og absolutt ikke minst, Revyøvinger. Jeg har en stor rolle, som jeg MÅ lære meg utenat til etter påska, uansett liksom... UÆÆ... Nesten så nervene kommer allerede. Selv om jeg vet at jeg skal klare å gjøre det :) så stresser jeg fremdeles...
En ting som så ABSOLUTT ikke hjalp på stressnivået mitt, er at noen IDIOTER stjelte bilskilta på peugoten da jeg var i Porsgrunn igår, satte ikke bilen min i en mørk bakgate, men på et opplyst område med biler i nærheten da jeg parkerte, OG da jeg dro!(ikke alle de samme vel og merke..) Men skjønner bare ikke at noen kan være så... IDIOTER å stjele bilskilt! Ååå.. blir sinna... Mamma som merka at skilta var borte først idag da.. Jeg gikk jo ikke akkurat å sjekka at jeg hadde SKILT, da jeg kjørte heimover. Det er jo så og si(nesten) en selvfølge at er på bilen.. At det går ann liksom.... Hadde planlagt å dra på hytta i helga, men aner ikke hvordan det blir nå jeg .. Tante er snill og skulle kjøre mamma til biltilsynet i Skien i morra da :) Så vi får skaffa noen prøveskilter i første omgang... Drit å ... Jaja... Håpe det ordner seg, og at de idiotene blir tatt!!(HARDT!)
Idag etter skolen så var jeg først med AnnePanne - som hadde rydda rommet sitt, HELE rommet! Flinke Annemor^^ Også surra vi rundt, før det blei å finne fram russetinga te Anne og hente Thomas. Var nemlig bilde til revyplakaten som sto på nummeret i ettermiddag. Var ikke så mange som kunne stille opp, grunnet dårlig tid.(Ikke vår feil at ingenting ble gjort av markedsføringsgruppa som skulle levert plakat tidligere). Så da tok vi saken i egne hender, eller i mitt kamera da :) Jeg blei nemlig fotografen over detta. Til slutt blei det vel litt over 200 bilder på minnekortet! Artig var det :) Og håper at plakaten får fortgang, og henger på Gullbring til neste uke ;)

Men nå er det garantert natta på meg.. Så får oppdatere seinere! Snakkes! :D

Edit: Mamma kjørte til biltilsynet, og vi fikk ordna helt nye skilter!

2 kommentarer:

  1. Håper du får tid til å slappe av og roe ned :) Går det virkelig an å gå og stjele bilskilta til folk :O

    SvarSlett
  2. Håper jeg å - blir hyttetur, så får mest sannsynlig det ;)
    Tydeligvis... Jææskla frekke folk! Men har fått ordna nye skilt nå da :) Men likaveeel....

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!