onsdag 3. mars 2010

Matteprøve..

En fortvilet Therese i russejoggebuksa!

Nå sitter jeg her i stolen med musikk på øret. Ikke i riktig godt humør akkurat. Gruer meg så til matteprøva, og føler at uansett hvor mye jeg leser så får jeg det ikke til.. :S
Akkurat nå håper jeg bare på at jeg ikke stryker i morra.. Jeg kunne vel alltids lest mer, men motivasjonen min er heilt borte! Fikk gjort ferdig historie innleveringa ganske raskt idag, og teorien min er da at all motivasjonen min ble brukt opp der... DRIT.. En ting er sikkert, jeg skal aldri ha integrasjon noe mer etter videregående nå. Jeg har ikke noen planer om å bli noe som man trenger dette til i det hele tatt. Ungdomsskole matte blir det høyeste nivået for meg isåfall - sida jeg tenker på å bli matte/naturfag lærer på det planet :)
Vel anyways - ØNSK MEG LYKKE TIL! Både med resten av lesinga og selve prøva i morra - skal bliii så godt å bli ferdig! Det jeg gleder meg mest til akkurat nå, få fjerna den store svarte skyen som svever over hodet mitt akkurat nå...!!! Men.. Nå får jeg vel begrave meg i bøkane igjen! Snakkes.. Om jeg overlever!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!