onsdag 10. mars 2010

Russerevy

Puh.. Jeg overlevde særemne framføringa, og endelig kan jeg bare glemme alt som har med særemnet å gjøre. Jeg regner ikke akkurat at jeg skal gå videregående om igjen!(da må det skje no ganske drastisk, på den ikke bra måten o.O) Så nå er det bare den sidemålsoppgava igjen, jeg har skrivd 200 ord da, så har bare 100 igjen, men aaaaaner jo ikke hva jeg skal skrive.... I tillegg til at jeg ikke liker nynorsk i det hele tatt, men regner med at jeg blir ferdig i norsk timene i morra! Også er det heldigvis ikke så lenge igjen til helga :)

En annen ting jeg gleder meg masse til nå er: RUSSETIDA!! Masse styr med russerevyen nå, men til slutt ordner det seg også, så det blir nok en heidundrandes russerevy! Anbefaler de som kan å komme seg te Gullbring 10. April! Satser på full sal, og det blir det nok mest sannsynlig også ;) Billettene er ute for salg eller reservasjon på Gullbring nå. Blir morromorro!
Og russetida blir også det! Gleder meg til russefester, russeknuter, russefotografering(som jeg må gjøre massemasse av!!) i tillegg til masse annet tull! :) Håper det blir veldig bra, og at lærerne kan være litt snille med oss da, siden de ikke har vært så snille under særemne tida! Det er lov til å håpe :)

Også bare et par bilder jeg tok idag - morro å ta bilder veit dere! Må bare si at jeg elsker kameraet mitt - Nikon D3000! :) Selv om jeg ikke er mester på det, så funker det fett! Veldig bra indeed ;)

Vinduspynten til mamma :) Veldig fine og søte syns jeg - ligner på ting fra Indiska - aner ikke hvor de er ifra men...

Bonnie nusser meg til døde :o Hun fikk inn en god sleik midt på brilla mi der! men ho er jo så søt, så raskt tilgitt *heart*

Men nå er det natta ! Nattifnatt peeps :)

3 kommentarer:

  1. Russebildet av deg var nydelig, Therese!

    SvarSlett
  2. Takk Miriam :)! Tok det selv da, så er ikke det offisielle :P

    SvarSlett
  3. Gleder meg sykt masse til russetia selv!! Men vet du hva!?? Jeg kan ikke komme på russerevyen i Bø! :( Får ikke penger før 15.April :S.. Det er noe dritt!! Men si ifra vis det blir film(DA SKAL JEG HA DEN!!) :D Vi snakkes vertfall 1.Mai da ;D blir kos det.. Nattinatt klem fra utflytteren (Maren):P

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!