søndag 7. mars 2010

Helg.

Der var nok en helg over, og nå sitter jeg å ser på "Ingen Grenser" på NRK1. Må bare si at det står så respekt av disse menneskene, alle har fysiske svakheter, og står på så mye, og holder seg positive! Utrolig bra!
Vel, denne helga har jeg tilbringt i Porsgrunn for det meste :) Tok bussen oppover fredag, og deretter bar det rett på kino, Alice in Wonderland! MORRO! Jeg liker alle filmer Johnny Depp er med i, og når Tim Burton regisserer, blir det jo bare best! Er ikke annet å si enn det - altså, jeg anbefaler Alice in Wonderland på det meste! Spesielt om dere liker litt barnefilm aktig, med et godt poeng og Johnny Depp som den merkelige snåle personen!
Lørdag så tok vi en tur til Skien, hvor egentlig hadde ingen av oss noen store planer om å handle noe, men wops.. Det dukka opp et par poser, hos meg ihvertfall. Eivind fant seg bare 2 merkelige dvd'er (a). Jeg kjøpte meg en søøøtsøt topp(Carlings ofc), og en skjorte-cardigan sak(Gina Tricot), som jeg også syns var søt ^^! + en bursdagsgave til Anne - som jeg ikke legger ut her!

Søøøtesøte kakemonsteret mitt :D

På kvelden lærte Eivind meg sjakk - og jeg ga litt motstand, men endte med å tape begge ganger, OFC.... Men var flink til å være første gang da (a) Etter det blei det film, og mesternes mester(+middag da;p) før trøttingen min sovna i stolen mens jeg satt og så på film :) Tenkte på å ta bilde, men han våkna litt for ofte til at jeg turte..
Idag var det kjempe fint vær! Men selvfølgelig måtte jeg på jobb... Så finværet blei ikke utnytta, igjeen.... Men jeg fikk tjent endel penger da! Og de kommer godt med, ihvertfall når jeg har STORE planer om å kjøpe bil, og russetida nærmer seg med stormskritt.. Pengene får ihvertfall fort vinger og flyyyr av gårde oO
*flakseflakse....*

Men nå er det natta for meg, opp tiiiidlig imorra... Blir nok en lang dag... Men plutselig er det helg igjen! Og det skal bli like godt som hver gang..!
Nattifnatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!