mandag 8. mars 2010

Tittei.

Et lite innlegg bare for å legge inn linken til bloglovin :) Tenkte jeg sku signe meg opp der også, kan vel ikke skade ;)
Og deretter må jeg fortsette med norsk skrivinga, ikke like lett å finne ut hva jeg skal si på framføringa.. Ikke minst må jeg lage power point også, og det er jeg så absolutt ikke noe god til, men får vel til det også etterhvert :)

Og hiver på et bilde imens, ellers blir jo innlegget såå tomt ! :o
Siden det er mandag, og jeg liker ikke mandager! Men se så søt den er :D



3 kommentarer:

  1. Helt underbart bilde! =) Liker det!
    Ser du har fått til den bloggurat greia skikkelig, lurer på hva jeg gjorde feil der.. Hmm..

    SvarSlett
  2. Fant det på en nettside, www.ihasahotdog.com tror jeg det var.. Mange snåle der :)
    Tydeligvis, strevde litt med det først jeg å, men plutselig funka det, aner ikke hva jeg gjorde:P

    SvarSlett
  3. Ok. Håpe på at det pluttselig funker hos meg og :P

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!