tirsdag 23. mars 2010

Ny mobil!

Igår kveld fikk jeg endelig bestemt meg angående mobil. Så nå har jeg kjøpt en Sony Ericsson Aino. Håper det var et bra kjøp! Den virka nemlig veldig bra :) Så nå bare gleder jeg meg MASSE til jeg får hente lapp i posten^^ Håper den kommer så fort som mulig, kaaan hende den kommer i morra, men satser mer på Torsdag eller Fredag ;)


I tillegg så har jeg bytta mobil abonnement. Fra kontantkort til Ludo Student. Det var et billig abonnement! 375 sms og 400 ringeminutter for kun 179 kr i måneden!! Bare medlemmer av
studentkortet.no som får dette tilbudet. Så om du er student, så er det bare å melde seg inn å se på fordelene ;) Får også rabatt på pizzabakeren, noe som er kjekt for de som bor i nærheten av det ;)
Vel ihvertfall, det jeg gleder meg til nå! I tillegg til diverse småting da ^^ *heart*

Men - nå er det privat praksis! Bare en liten oppdatering idag ;) Hade!

Q: Noen som har hatt, eller kjenner noen med en Sony Ericsson Aino?

1 kommentar:

  1. Mamma har akk samma mobilen ;p
    Og den har allerede vært på rep. en gang pga, skjermen som ikke funka ;p
    Men ellers trur jeg den er ganske grei ^^

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!