fredag 26. februar 2010

Kino, råning og nok et OL-gull!

Vel idag har igrunn ikke vært så spennans dag, kom meg ikke opp av senga før nærmere halv 12, og satt for det meste på dataen og vasa fram til middagstider. Ekstremt kjedelig men var liksom ikke noe annet jeg gadd å gjøre. Skravla litt med farmor og bestefar, og litt meir trykking på dataen etter det igjen. Etter middagen, så ville jeg igrunn ut av huset og finne på noe. Så da blei det "Percy Jackson & The Lightning Thief" med Oda Amalie Hjerstrøm! Rakk filmen akkurat, da vi kom til Gullbring var det 2 min før filmen starta. Så syns det var ganske så godt beregna!


Kjørte heimafra kvart på 6, men det snør og er ikke like kaldt, så veiane er jo veldig glatte. Og siden jeg allerede har havna utfor veien, så var jeg ekstra forsiktig idag. Var nok fleire som syns jeg kjørte som ei lus, men det får de bare overleve! Jeg vil helst ikke kjøre utfor igjen, var ikke no morro følelse og ikke ha noe kontroll over bilen ihvertfall.. Morroere på glattkjøringa!
Vel anyways, så var filmen ganske bra. Litt typisk amerikansk, men artig at det blei spelt på de greske gudene, er en stund sida jeg har sett noen (nyere) film med de involvert. Skvatt skikkelig te et par ganger, både jeg og Oda! Spesielt 2 steder kan man si - Skvettefilm detta Oda!
Etter filmen var ferdig så var det først på en bensinstasjon og fylle bensin, før vi for opp i Breisås og henta Martemor. "Råna" deretter ned til Rimi for å kjøpe litt godis, før vi kjørte te Stasjonen, "parkerte" bilen der og satt og skravla og kosa oss i en VARM bil med godis, nommenom ;) Satt der litt før det blei ei runde til og vi kjørte Marte heim igjen :) Deretter gikk turen til Hørte, hvor jeg satte av Oda og deretter rett heim til Ulefoss. Vel heime blei det et par 3 runder med Uno(Hannah vant.) Og nå har alle utenom meg og bestefar lagt seg. Vi sitter nede å følger med på curlinggutta(med de fine buksene...), og har trua på at de kommer til å vinne semifinalen her ;) Må også gi creds til skijentene! De vant nemlig GULL i OL idag :D Morromorro!!

Så nå skal jeg bare legge til bildene til innlegget her, før jeg hopper i køys og fortsetter lesinga av Dan Brown, i håp om å bli trøtt igjen. Så nattifnatt folkens!

1 kommentar:

  1. Var utrolig koselig kveld Therese :)<3
    Skvettefilm! :P
    Veldig veldig glad i deg vennen <3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!