onsdag 3. februar 2010

Særemne på g og innlegg nr 100


Heihei! Nå sitter jeg på skolen - som vanlig denne tida i uka. Og har storefri faktisk. Siden vi har tre timer norsk med storefri i mellom idag, og vi kan sitte å skrive for oss sjøl, så gadd ikke lærern å låse klasserommet. Kjekt for meg! Bare skrive et lite blogginnlegg også må jeg nok lese videre en liten tid før jeg prøver å skrive noe.. Som jeg egentlig virkelig burde.. Men det er veldigveldig vanskelig å starte! Vet aldri hva jeg skal starte med.. Får prøve å finskrive den disposisjonen min endag også.. Trooor det kunne hjelpe, for må ha noe veldig konkret for å klare å skrive noe. Og det er ikke alltid lett å ha noen konkret problemstilling...
Ellers idag så skal jeg en liten tur på butikken for mamma, rett etter bussen. Og når jeg kommer heim må jeg bare slenge meg ned(helst ved kjøkkenbordet, men blir nok i stua som vanlig..) og finne fram biologi boka og lese på spreng. Har nemlig prøve i nesten 50 sider i morra; celleånding og genetikk... Celleåndinga jeg foreløpig må lese mest på, i genetikken er det for det meste krysningsskjemaer, men må vel øve litt på de navna også. Vil så veldigveldigveeeeeldig gjerne prøve å få en 5'er i biologi til våren. Vet jeg fikk en sterk 4'er til jul, men jeg er ikke fornøyd med det. Jeg SKAL nemlig ha høyere enn 4 i snitt til våren. Og med tanke på at det er siste året har jeg nok VELDIG masse å gjøre framover. Har jo ikke bare skole heller.. Men skolen må nok komme litt i første rekke her. Jeg er jo ganske sta å, uheldigvis så er skolemotivasjonen så og si på bunn.. Og det er ikke like bra.. Men nå er det faktisk bare 3 min igjen av storefri så jeg får sette meg til å lese igjen, og lukke internetten(hvis ikke blir det VELDIG vanskelig å få gjort noe).
Så jeg får poppe innom her seinere! Snakkes ;D
Edit: Så etterpå at dette var innlegg nr 100!! Weehee :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!