torsdag 4. februar 2010

4. Februar.

Var ute en tur idag med Bonnie, lenge sida jeg har gått tur med hu idag, så tok ihvertfall ordentlig igjen! Kledde på meg ullstillongsen(må til i -8 grader), mamma sin anorakk og lue og votter(selvfølgelig). Grunnen til at jeg tok mammas anorakk var hovedsaklig pga at der får jeg plass til speilreflekskameraet mitt(Nikon D3000) i lomma foran! Ser heilt monga ut, men bedre enn å drasse på den veska jeg har til kameraet. Lurer egentlig på om jeg skal kjøpe ny veske til den i morra.. Vurderer det sterkt. Får stikke innom expert etter optikern og høre med pris og sånn :)
I morra skal jeg nemlig endelig få kjøpt meg linser! Fikk jo ikke kjøpt linser forrige uke, kom meg ikke til Bø engang... Men gikk jo bra så :)!

Søte Bonnie i snøen - venter på at jeg skal hive en ny godbit til ho ;p

Mammaen min er søt :) Her skjærer ho opp maaasse hvitløk til den gode fiskesuppa :D

Men nå skal jeg straks legge meg! Så får vel avslutte innlegget her ;) Prøve å komme med et innlegg i helga også - prøve x) Helgene går som regel ALTFOR fort ... Litt vanskelig å gjøre noe med det.. Men om 1 uke og 3 dager sitter jeg i Tenerife :D
-Snakkes før den tid ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!