lørdag 13. februar 2010

Sydentur

Må bare innom her ei rask tur før jeg slår av dataen for kvelden. For i morra blir det nemlig ingen bloggetid. Da erre bare å pakke ferdig og dra herifra! Skal nemlig til Los Cristianos, Tenerife, i ei uke nå - skal jammen meg bli veldig godt å slippe unna kulda her oppe. Få en liten pause så jeg holder ut vintern liksom! Det er en fordel. Må nok innrømme det, men jeg har ikke engang fått tid til å spenne på meg skia enda denna vintern. Har jo så aaaltfor mye å gjøre(veit det er dårlig unnskyldning, men har seriøst hatt überst få ledige kvelder til å kunne dra ut på ski!).
Idag har jeg da styra med å pakke her, og endelig har mamma finni ut at 2 kofferter er altfor lite til 3 stk.. Spesielt når vi skal ha med noen varme og noen "kalde" klær.. Skal ikke være lett å pakke, angrer på at jeg ikke har kjøpt meg en egen koffert nå, skulle nok ha gjort det trass i formaninger.. Får gjøre det før neste tur engang - blir vel fleire! Kanskje ikke sydentur med det første, men jeg håper på en London tur til høsten engang. Hvem det blir med er ennå uvisst - men til London eller noe vil jeg! :D
Nå må jeg nesten gå, badet er straks ledig, så får vel ordne meg til kvelden jeg også. Man blir faktisk sliten av å pakke og styre hele dagen. Og jeg må prøve å sove endel i natt, for flyet klarer jeg ikke sove i(men bilen derimot - noe heilt anna).
Så vi snakkes om en uke folkens! Med mindre jeg havner på en internettkafé en dag - kan for all del hende det også!
-HADE!
Syden blomst ifra Kreta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!