torsdag 11. februar 2010

Dagens bilder.

Ville bare legge ut noen bilder for dagen(som jeg har tatt innimellom særemne skrivinga).

Apropo særemnet; Jeg er ferdig!!! Det er en utrolig deilig følelse skal jeg si. Har gått rundt å grua meg for særemnet, vært redd jeg ikke skulle rekke det og sånn.. For fram til igår var motivasjonen min for særemnet helt borte. Nada motivasjon, ingenting! Men plutselig igår kveld, så gikk det plutselig fort med skrivinga. Plutselig(igjen) så hadde jeg fått skrivd 2 sider. Til sammens blei hoveddelen av særemnet mitt på hele 3423 ord. Og nå er jeg sliten, så skal straks hoppe til køys. Skal bli godt å sove nå, ingen bekymringer :D Bare å begynne å tenke på sydenturen og hva jeg skal pakke! DIGG.COM(for å herme litt etter Dulla).
NATTA!

Fine rosa skyer i kveld!
Testing av fokusen på kameraet, blei veldig fornøyd :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!