onsdag 24. februar 2010

Ventevente.

Nå sitter jeg her. Eller ikke her igrunn, sitter jo som regel i en stol i stua, men nå sitter jeg på kjøkkenet. Flytta dataen hit tidligere idag da mamma rydde og styra nede. Ihvertfall; Jeg sitter å venter nå, på farmor og bestefar. De har i de siste ukene passa dyra til tante og onkel på Froland, og nå som de har kommet hjem igjen tar de turen til oss for noen dager. Blir helt til Fredag var planen. Så da bare sitter jeg her å vaser, gjør igrunn ingenting fornuftig. Med mindre det å høre på musikk kan kalles fornuftig, men jeg tror ikke det..
Sitter her å lukter på lasagnen, den lukter veldig godt! Men det er jo normalt - lasagne er veldig godt :)

Og siden det ikke er no bra blogginnlegg uten bilde så får dere et litt eldre bilde av søte Bonnie som sover. Det her er tatt med mobilen min engang i tida faktisk - Ikke så ille kamera på den heller, selv om det bruker litt lang tid til tider ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!