torsdag 11. februar 2010

Morsdag og Valentinesdagen


Til søndag så er det, som dere sikkert har fått med dere(ikke vanskelig med all den reklama som er på tv, i aviser osv) at det er både morsdag og valentinesdag. Dette er dagen hvor man virkelig skal gjøre noe fint for sine kjære :) Valentinesdagen trenger ikke og bare gjelde for de som har en kjæreste, kan godt gjøre noe fint for sine bestevenner og nære. Og når dette faller samtidig som morsdagen, så er det jo like greit å gjøre noe fint for alle - som man vil gjøre noe fint for da selvfølgelig!

I denne anledningen har Fotoverden(klikk her) en liten konkurranse hvor man kan vinne et lerret fra Nfoto. Alt man må gjøre er å fortelle hvem man vil skal vinne, og hvorfor akkurat denne personen fortjener det. Jeg vil ikke si på bloggen min hvem jeg foreslo, i tilfelle DEN personen leser her, og det kan godt hende for alt jeg vet! Men vil likevel oppfordre dere til å delta :)

(Håper forresten dere liker det nye utseendet på bloggen min! KOM MED INNSPILL!)

Måtte bare ta med dette bildet - er så snålt *heart*
Kommer fra siden ihasahotdog , og jeg har hatt litt fritidsproblemer å sett igjennom alle sidene og bildene(a)

Men vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!