torsdag 25. februar 2010

Besøk

Farmor og bestefar kom ikke så altfor lenge etter innlegget jeg skreiv tidligere. Da blei det ganske straks middag meg lasagne, salat og grove rundstykker med smør på. Bare godt - og som vanlig når det er noe godt åt jeg så fort at jeg blei mett med engang. Etter det blei det å se igjennom syden bildene(må jo vise de fram), føre bestemor og bestefar kom en tur. Da var det ikke lenge før stafetten starta, og noen kaker kom på bordet. Så mennane(mest) fulgte med på stafetten mens vi(damene) satt for det meste å skravla. Det er vel sånn det skal være?

Briochet kake er godt :) Men jeg liker den uten rosiner(og med masse mer melis på) bedre igrunn...

Bonnie er bare nydelig ho + at hun vil nok ha litt kake kos der :)(nei ho er ikke bortskjemt..... Men ho fikk faktisk ikke noe kake - som jeg la merke til!)

Hadde det ikke vært for at Oddbjørn valgte dårlige ski og hang etter med 34,3 sekunder ved veksling(og Berger tapte et par sekunder til), så er jeg helt sikker på at Norge hadde fått gull! Men Northug gjorde en fantastisk jobb - tar av hatten(om jeg hadde hatt noen) for den mannen. Er ikke hvem som helst som klarer å ta igjen over 20 sekunder og gå fra 5.plass 37,5 sekund unna teten, til å ta sølv, og faktisk lede de siste hundre metra, og spurte litt fra før han ser bak seg! Jeg hadde aldri klart det for å si det sånn.. Da måtte jeg trena i mange mange mange år, og til slutt hadde jeg vel blitt for gammal! Men anyways - jeg er happyhappy med sølv til Norge, selv om svenskane vant. De må vel få lov til det for engangs skyld - vi får være litt snille xD

Nå er kl 02.00 og de andre la seg for en vel 30 min sida. Så jeg får vel komme meg opp i seng jeg også.. Tror det er smart igrunn... HÅPER på at mamma ikke skal snorke så mye i natt.. Hvis ikke blir det nok en trøtt dag(igjen) i morra.. Nattifnatt folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!