søndag 7. februar 2010

Helga er over...

Og der var nok en helg over. Den gikk som jeg antok, igjen, litt for fort nok engang... Så da er det bare å "manne" seg opp til en ny uke med skriving, lesing og øving.. Før det deretter er helg igjen :) Tenk om en uke så er jeg på motsatt side av kontinentet, nemlig Tenerife! Gleder meg som en liten unge - og det gjør nok Gunnhild også om jeg har rett ;)
Denne helga har jeg gjort et eller annet mesteparten av tida! Var hos min kjære fredagskvelden, mens lørdagen ble tilbringi heime med særemne skriving først, deretter film med mamma, Hannah og Julie Betina(Lillesøstra mi si bestevenninne, veldig snål jente^^) Først var det Yes Man(veldig morro film, lattermusklene ble sannelig trent opp) så ble jentene trøtte og gikk opp. Da kom Public Enemies på skjermen, Johnny Depp var like kjekk som alltid, og filmen har jeg sett før (men må nevnes at filmen er veldig bra!) Så da var det ikke så farlig at jeg sovna den siste halvtimen..(a)
Idag var jeg først oppe heime - oppe ikke våken, det var nok jentene i naborommet:P Så en episode Vampire Diaries(iiikke lasta ned *englefjes*) før det blei litt særemne skriving.. Fikk skrivd litt over ei side idag også, må få ræva igir den uka her.. Levere Fredagsettermiddag - skummelt! Blir nok niskriving Tirsdag, Onsdag og Torsdag da gitt.. Ikke store valget om jeg skal bli ferdig før jeg skal til Tenerife.. Og det SKAL jeg :)
Vel ellers idag, så kom tullingen(aka Eivind) innom kl 3, så gikk vi en tur innover Tvara med bikkja, var faktisk ute i nesten halvannen time, godt syns jeg da - være litt sprek i helga også! + at jeg fikk tatt noen bilder :) Bare positivt ;p Heime blei det en episode True Blood føre jeg kjørte'n ned til bussen ;p
Nå ser jeg på en film på tv, og batteriniivået på datan begynner å bli forholdsvis lavt.. Så da erre bare å laste ned noen bilder og publisere innlegget ;)
Skal skrive noen innlegg seinere i uka, men tvilsomt at jeg tar meg så stor tid til det. ALTFOR mye å gjøre... Som vanlig... :P
-Snakkes!

Stearin lys med vaniljelukt

Julie Betina & Hannah - tullekoppene!

Tvaratjønn - noen har gått på ski over!

"Kan jeg få den godbiten?" :D
Bonnie er søt selv om hun tigger og er litt bortskjemt :)

3 kommentarer:

  1. du hadde veldig rett ja! eg gleder meg veldig^^ :D blir så kos :)
    hørtest ut som ei bra helG! :P
    søte Bonnie ^^, får eg møtt ho før mi reiser eller blir ho hos Anne Karin fra fredag/lørdagen av? :P hehe XD
    klem <3 VELDIG glad i deg :)

    SvarSlett
  2. Hehe ^^ Det er bra ;)
    Neste helg og neste der igjen blir nok også veldig bra! :D Gleder meeg ^^
    Jeg tror det, har ikke hørt med mamma enda om åssen det blir ;P Du får håpe ;)
    VELDIG glad i deg å snuppa :D <3

    SvarSlett
  3. Ho er ikke bare søt, men helt nydelig!

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!