mandag 30. august 2010

Solsetra - here we come.

Nå sitter jeg da på rommet og omtrent bare venter på at kl skal bli 5 over halv 9, så jeg kan ta på meg skoa, og tusle litt nedover og møte Linda i klassa mi :)
Idag(til i morra) skal nemlig hele GLU2 på solsetra på klassetur! Gleder meg til det jeg! Selv om det sikkert blir endel skolegreier inni opplegget, så er hele turen sosial, og jeg kan bli enda bedre kjent med klassa mi :) Det ska bli bra!
Har pakka ferdig bagen min, fikk faktisk plass til all maten i bagen også oO. Eneste som ikke var plass til var jakka mi, speilrefleksen og ei vann flaske, men det er no stress å bære på liksom ;)
Så skal få tatt mange bilder(som vanlig...) i løpet av denne dagen, kvelden og i morra!
Det jeg er veldig glad for, er at været er fint :D Sitter å ser ut på en knall blå himmel nå, og håper det varer ut dagen, og morradagen - MINST!! For jeg har ikke regnklær med, satsa rett og slett på fint vær - selv om det var totalt skitvær igår. Regna så og si konstant mens jeg kjørte te Drammen igår - KJEDELIG. Men - samma det, så lenge det er sol idag! :D
Men - nå er kl 08.33, så nå får jeg rett og slett fyke avgårde! Må jo rekke å ta på skoa mine også :)
Snakkes i morra! ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!