torsdag 26. august 2010

Skole, og slutt på fadderuka.

Har prøvd fleire ganger de siste dagene å skrive et blogg innlegg, men har aldri blitt noe av det. Uka har gått veldig fort, så tida har ikke strekki heilt te.

Mandagskvelden så var jeg på quiz med et fåtall av klassa, artige spørsmål om byen, fadderne og sang/dikt laging. Til slutt så endte Trine og jeg på 1.plass! VELDIG morro :D Vant en martini asti :)

Heile gjengen på quiz night :D

Tirsdagen gikk da med te avslapping. Etter 7-8 timer på skolen, så blei det ikke gjort mye da jeg kom te hybeln igjen. Eller - hadde akkurat kommi inn døra og slengt meg nedpå, da bestefar ringte og sa han og bestemor var i nærheten :P Så klarte faktisk å forklare veien opp hit, så de fikk sett på rommet mitt :) Bestefar skulle absolutt ete på Langebru(for det er jo ikke sååå langt unna, og ekke så dyr mat der :P) Så jeg kjørte da volvoen litt rundt i byen for å vise dem rundt, og tok turen til langebru etterpå. Var koslig det :) Da jeg var tebake igjen, var det bare maks avslapping og så på Greys anatomy.

Onsdag gikk ting mer i et. Full dag på skolen med info(igjen) og naturfag. Naturfagen var veldig artig, eneste liiitt kjedelige er at vi skal ha en objektsamling på 50 objekter. Og for et år sida leverte jeg en objektsamling på 70 objekter i biologien :P Men det er bare å starte igjen da - må prøve å få noen insekter på nål også. Ikke bare blomster og planter :P

På onsdagskvelden så var det konsert på Union scene, var på vors med en gjeng i fra klassa, noen sjukepleier studenter og endel faddere - på moov :) Tok med Martini Asti flaska også, som fadder Henrik stakk av med etterhvert - like greit, kanke drekke såå mye av den uten at det sier klikk, så 2 glass var meir enn nok! I halv 10-10 tida så dro heile gjengen på Union Scene, og der var det først komiker Sigrid Bonde Tusvik, som holdt på en god stund, også blei det musikk. Og litt føre 12, da Tone Damli kom på scena, så gikk jeg. Godt å være heime litt "tidlig". Men føltes ut som at jeg hadde sovi i 2 timer MAKS da jeg våkna av alarmen halv 8 idag. Tungt :P Men kom meg opp, og rakk skolen(i motsetning te mange andre). Satt de første timane og sov mesteparten av tida. Våkna te etterhvert da :P

Ellers så slutta jeg tidlig idag, endelig. Slappa av i noen timer før jeg tok meg en tur på Buskerud storsenter i krokstadelva, kjøpte meg en topp og ei jakke på H&M, har virkelig lyst til å fornye klesskapet mitt litt, men tar det litt avgangen :P Og handla noen småting til naturfagen(kontaktpapir, og litt tykke ark) i tillegg til en smoothie maskin til 299,- på Coop obs. Fikk penger av bestemor og bestefar te å kjøpe ei lita wook panne egentlig, men det var det jo ikke der, så da blei det smoothiemaskin(miksmaster ting) isteden!

Så nå har jeg eti pasta greier, sett en true blood og bare slapper av før det blir criminal minds i kveld. Kan for ENGANGS skyld sove lenge i morra! Begynner ikke føre 12.30. Så tenkte å sove te sånn 9 tida, kanke sove for lenge heller x) Da blir det verre te uka igjen. Ska ingenting te for å ødelegge døgnrytma mi :P
Såå, nå ska jeg slappe av liitt til før criminal minds starter. Heimover i morra!

2 kommentarer:

  1. Er det ikke alltid sånn at de beste vinner a? ;) hehe
    Klart vi vant! :D
    Team T&T

    SvarSlett
  2. Of couuuurse :D Spesielt når vi var med på konkurransa ;)

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!