mandag 23. august 2010

Helg over - back too school.

I know, I know... I det siste så har jeg rett og slett vært dårlig til å oppdatere, men jeg har liksom ikke ork til det. Og det er ikke alltid like lett å vite hva man skal skrive..
Vel.. Får bare oppsummere kort helga da(igjen) :P!

Fredagen, så hadde jeg fri(juuhuu), siden det kun var norsk og samfunnsfag forelesninger da! Så jeg gleda meg til å endelig kunne sove lenge, etter å ha vært ute til kl 2..
Men noe jeg ikke sa i forrige innlegg...er at jeg måtte opp kl 8, for å flytte bilen. Siden jeg fikk parkeringsbot(heldigvis bare fra de parkeringsvaktene), på 500 kr... Eneste trøst jeg ser i det, er at jeg ikke var den einaste som fikk bot! Menmen.. Shit happens. Nå har jeg kjørt litt lengre mot Lier kommune(hele et kvartal lengre). Og finni en gate totalt uten skilt om at det ikke er lov til å parkere, og INGEN av bilene i den gata har noen slags form for parkeringsbevis. Så når jeg går nedover mot skolen idag, så må jeg først innom å sjekke til bilen min, at den står fint og ikke har noen stygg lapp på ruta :)

Tilbake til fredagen; kjøpte som sagt bøkane til matte og PEL timane.. Og de kom på over 2500 kr... For 9 bøker betalte jeg nøyaktig 2987 kr.. Det syns jeg var veldig dyrt - for å si det mildt! Og i tillegg til disse bøkene kommer det sikkert 4-5 naturfag bøker, og en av mattebøkane måtte jeg bestille på nettet, for det var for dyrt(wtf??) for bokhandelen å bestille den... Så da blir det dyrt.. Og spesielt dyrt for oss nå, sida vi har selvfølgelig helt nye bøker... Siden vi er en slags ny retning, på en måte..

Etter at jeg hadde kjøpt disse bøkene, så blei det bare å gå til hybelen og legge de ifra meg(aldri i verden om jeg orka å begynne å lese de i helga...), før jeg kjørte til Røyken å henta Oda Amalie, og da blei det strake veien til Midt-Telemark!

I helga var det også Kartfestivalen, og sliten som jeg var, så dro jeg ut bare på fredagen ;p Fikk "dratt med meg" Eivind også, så da blei det vorsing oppe hos en kompis av han, før jeg dro ned kl 10(og Eivind kom etter i 11 tida). Jeg fikk da med meg Skambankt - Kjempe bra(av det jeg husker..)! Bigbang var også bra syns jeg :) Og jeg sto og sang med på alle sangene!


Lørdagen blei mest avslapping, jeg og Eivind sto ikke opp før 11, men (ihvertfall jeg) var fremdeles dødstrøtt etter 3 dager ute. Så blei mest avslapping på dagen, føre jeg og Eivind(Eivind kjørte, jeg holdt han med selskap) var sjåfør for søstra hans og noen andre. Satte på en Austin Powers film(som jeg ikke har sett...) da vi var på hybeln hanses. Men litt over halvveis i filmen, så satt begge to og nesten sovna(jeg var nok verst).

Søndagen blei mest avslapping og pakking av reine klær til avgang Drammen :P Eivind kom innom, for mamma laga god ordentlig middag, med bankekjøtt *Mmmm*. Så i 5 tida kom jeg meg avgårde, stakk innom Hørte og henta Oda Amalie, hadde en koslig tur med is stopp på Langebru også, så var ikke framme i Røyken føre litt over 8. Hilste på noen venner av Oda, før jeg dro te Drammen :)

Og dette rakk jeg ikke å publisere tidligere idag.
Så nå er jeg heime igjen fra skolen. Hadde bare første økta idag, masse informasjon - igjen! Har også semesterregistrert meg, så da får jeg studielånet mitt i morra eller onsdag, håper sterkt på i morra!
Nå har jeg akkurat eti middag(rester fra igår - METT!), og bestilt meg en Macbook Pro 13 " og iPod Touch :D! Fikk mer rabatt igjennom studentkortet.no om jeg bestilte med iPoden, så da blei det visst iPod også ;)


Nå skal jeg slappe litt av, før jeg ska rydde her, og drar avgårde på Quiz kveld på Moov, med en god del av folka fra klassa :) Gleder meg^^ Men skal nok ikke drikke i kveld, det orker jeg rett og slett ikke, har nemlig full dag i morra, med ei økt med informasjon(IKT) og en økt med naturfag!

Så vi snakkes seinere - skal prøve å få rydda godt nok her så jeg kan få tatt bilde av rommet mitt og legge det ut på bloggen her seinere ! :)
Vi snakkes ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!