mandag 2. august 2010

Gygrestolen igjen.

Idag dro mamma, Hannah, Bonnie og jeg en tur på Gygrestolen. Jeg var der jo på fredagen med Eivind også, men er jo bare sunt å bevege seg litt ekstra! Heldigvis si! Brukte cirka like lang tid idag, som jeg brukte på fredag. Så dårligere ekke formen blitt heldigvis. Da hadde jeg fått sjokk om den var blitt det på bare et par dager! Haha.. Vel ihvertfall, da vi kom opp, så gikk vi rett bort te Venetjønn, hvor det blei en times pausing, med litt brødmat, sjokolade og vasing. Bikkja kosa seg i vannet, og som oftest havna vannspruten på oss etterpå da ho måtte riste seg... Tyyypisk.. Eller hva? Da vi gikk nedover, etter ca. 20 min, så begynte det å regne littegrann først.. Men etter ikke så lenge, så var det ikke litt regn.. Men ØS PØS regnvær... Vi så vel ut som en haug med drukna hunder alle sammen. Ihvertfall følte jeg meg sånn! Sida vi var klissblaute alle sammens, så tok vi oss likesågodt et bad i Uvdalstjønna. Hadde faktisk med oss vannmåler også, og det var faktisk hele 21 grader i vannet. Ikke dårlig!! Da vi kom heim, så var det rett ned på butikken å handle mat, og resten av kvelden blir det bare avslapping. Og det skal igrunn bli veldig godt! Ekke ofte jeg får slappe av helt aleine. Må ikke glemme å si at det er herlig å slappe av og daffe sammens med Eivind også da! Men når han ikke er her, så har jeg ikke så mye annet valg enn å finne på noe sjøl!
Legger ut noen bilder ifra dagen her nå:

Bonnie svever - legg merke til at ho har en fot nedi vannet! Elsker deg bildet her !

Vi fant en sommerfuglarve, var visst veldig skummelt for den å bli plukket opp!

Søte mamma og Bonnie! Eneste Bonnie vil ha er en godbit ;)

Gygrestolen fra toppen av ;) Nydelig utsikt bak!

Men nå skal jeg sette på en film, eller en serie - STRAKS lasta ned True Blood, sesong 3 episode 7 ! Det er den absolutt beste serien etter min mening. Men så liker jeg sånne spesielle serier.. Tenkte jeg skulle kjøpe bøkane til høsten, å lese de når jeg er på hybeln i Drammen. For å ha noe å gjøre :) Håper jo at jeg ikke har tid til å sitte å lese hele tida - men bare for å ha noe å gjøre tilfelle liksom ;)
Så vi snakkes seinere!!

Q: Noen som har vært på noen fine fjellturer i det siste?
Q: Hva er yndlingsserien din på tv?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!