torsdag 12. august 2010

Flytting

Idag(Torsdag) så skal jeg ha et lite flyttelass til Drammen. Ole Sørensen skal leie henger, og kjøre for meg ut til Drammen(siden jeg ikke tørr å kjøre med henger, har aldri gjort det heller så..). Er ihvertfall ikke lite jeg skal ha med meg. Pakket ned det aller meste av klær(utenom det som ikke er vaska enda, og noe blir jo selvfølgelig liggans her), + masse småting, og det blei en ganske stor haug til slutt. Men bra er det - for jeg hadde ikke fått plass til absolutt alt i min egen bil. Så hengern blir så absolutt fylt opp!
Igår ettermiddag/kveld - så bytta også jeg og Hannah klesskap. Rakk ikke å bytte resten - men det får vi ta siden. Hannah skal nemlig ha rommet mitt når jeg flytter(spesielt senga visstnok). Så jeg blir liggans på Hannahs rom i helgene - som da blir meir som et gjesterom - med mine ting på :P Mamma sku gå te innkjøp av en ny seng der også - for gamle senga til Hannah er smal - og knirker.. Så kan bli spennans å se om jeg får til å sove i den! Når jeg nå er vant til å breie meg ut på en 1,20 seng.
Vel ihvertfall.. Flyttelass idag - og om under ei uke starter skolen! Både gleder og gruer meg igrunn.. Mest gleder da :) Det jeg gruer meg mest til, er at jeg kommer ikke te å se Eivind så mye meire - og det blir rart... Blitt litt "bortskjemt" i sommerferien, da jeg nesten har sett han hver dag :P Og godt har det vært selvfølgelig

Bare legge ut noen bilder føre jeg ska stelle meg, ut å hente avisa, og ete før Ole kommer med hengern :)

Her er da klærne mine lagt i skapet til Hannah(fant ikke bildet av skapet mitt fylt med klær... Kanke huske på hvor alle bildene er henne på datan min når jeg har over 15000 bilder på datan :P) Skuffene er ikke ibruk btw, det er noe gærnt med de, så om jeg får de opp, er de omtrent umulige å lukke igjen - så da blir de likesågodt ikke brukt :P!


Og her er endel av flyttelasset mitt for dagen ;) I tillegg til dette kommer senga, overmadrassa og en kontorstol(flatpakka).

Så nå får jeg komme meg ned og ordne meg ferdig! Snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!