tirsdag 17. august 2010

Drammen

Føler igrunn at jeg burde ha liggi godt under dyna nå.. Men, når jeg først begynner å gjøre noe(som f.eks å redigere bilder, eller bare sette navnet mitt på de, som i dette tilfellet..) så går plutselig tida veldig fort..
Vel, rask oppsummering av dagen, så legger jeg bildene til slutt ;)
Kjørte fra hybeln te Eivind tidlig idag, kvart over 8, da hadde Eivind allerede vært på jobb i over en time, litt rart å dra sist fra hybeln hanses igrunn... Kjørte E18 utover, og fant ut at det er lengre vei enn det er langs E134 til Drammen.. Men gikk omtrent like lang tid - sida på E18, så går det som regel litt fortere. Var også en liten tur på Ikea idag, handla noe småtterier, noe for Eivind, og noe til meg(rettere sagt rommet mitt). Etter det, så har jeg for det meste rydda saker og ting på plass her, og finni ut at det tar myyye lengre tid enn det tar å pakke ting ned i en bag.. Irriterans :P Har fremdeles endel ting jeg må fikse på her, men tar det etterhvert. Så lenge jeg veit hvor tinga mine ligger så går det greit ! :)
Gikk også en tur rundt i Drammen idag. Måtte finne veien til skolen, sida jeg aldri har vært helt sikker på hvor den ligger henne... Men jeg fant ut av det! :) Og fikk tatt en god del bilder i samme slengen ;) Nikon D3000 var trofast på skuldern min(evt rundt nakken). Det som da var typisk, var at i det øyeblikket jeg hadde gått over bybrua, så begynte det å ØS regne... Hvor typisk ekke det liksom... Jo veldig typisk ska jeg si deg! Bah.. Men ga seg litt etterhvert. Så kameraet mitt var godt under jakka, så lenge det ikke blir vått og ødelagt, så gjør det ingenting at det renner vann av håret mitt! Gikk innom Nille en tur da, så jeg fikk handla meg en paraply, da blei det plutselig mye enklere ;)

Får legge ut et par av de bildene jeg tok jeg da :)






Så nå MÅ jeg legge meg, klokka er snart 00.00, og jeg ska opp 07.30 i morra(wops..). Vil jo for all del ikke forsove meg te første dag på skolen!! Å det hadde vært så typisk.. Men - det skal jeg ikke tenk :) Basta bom!
Natta peeps - ønsk meg lykke til i morra ^^!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!