mandag 9. august 2010

Konfirmasjonsbilder.

Idag har jeg vært fotograf for tante Trine Lise og Julie. Julie konfirmerte seg i vår, og da var det nå på tide å ta noen bilder til takkekort. Og det blei da jobben min. Til sammens blei det tatt 130 bilder, og av de fikk jeg og tante valgt ut 27 stk, som jeg kanskje forbedret litt med Picasa, og la til copyright på(mindre enn jeg bruker på de bildene jeg legger ut her selvfølgelig).
Jeg skal ikke legge ut mer enn et bilde her, siden det er jo ikke noe morro å avsløre alle bildene før takkekorta kommer ut!
Julie ved Vrangfoss sluser :) 1 av de 130 bildene som ble tatt.

Fint ved slusene!

Ellers idag så tok Hannah og jeg oss en liten Porsgrunnstur. Var først innom Bohus, hvor jeg hadde flaks og kjøpte den siste Houston kontorstolen som var på kampanjesalg! Skikkelig flaks på sånne salg jeg, den TV'en jeg kjøpte også. Var to igjen av salget da jeg kjøpte det ;p Morro med flaks på sånt da. Men vinnerlykka mi er ikke så stor. Der er det Eivind som har tatt all flaksen! Han vinner på det meste virker det som ;)
I tillegg til at vi var på Bohus, så var vi også innom selve DownTown. Og shoppa litt! Kjøpte noen klær på Gina Tricot, shampoo og balsam på H&M, og lampe og skrekkfilm på Clas Ohlsen. Så nå har jeg det meste klart til storflyttesjauen på torsdag. Har pakka klar nesten 2 bager(og det er uten noen klær omtrent....) og har senga(straks klar, Eivind må bare hjelpe meg med en ny planke som var gått under senga), stolen og gitaren klare :) Så tilhengern skal bli ganske så fylt opp ihvertfall! Og det blir braaa..!!
Stolen jeg kjøpte :)

Men, nå skal jeg se på True Blood episoda som akkurat var ferdig nedlasta! Elsker den serien - er så morro! OG SPENNANS - Ikke minst! Så i morra blirre frisørtime og jobbing på kvelden.
SNAKKES!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!